Dne 6. listopadu 1908 se Emile Louis Constant Schiff stal majitelem společnosti Nederlandse Guttapercha Maatschappij ve městě Delft, šlo o předchůdce společnosti Apollo Vredestein. V roce 1909 se společnost přestěhovala do města Loosduinen a přejmenovala se na NV Rubberfabriek Vredestein.
V té době se společnost specializovala na všechny druhy pryžových výrobků včetně podpatků, tenisových míčků, podlahovin, bot a fotbalových míčů do tělocvičen. Dne 13. září 1934 zachvátil většinu továrny ve městě Loosduinen požár. Obnova se začala okamžitě a ve stejném roce došlo k založení továrny na jízdní pneumatiky ve městě Doetinchem.
Ve spolupráci s americkou společností B.F. byla v roce 1946 založena továrna NV Nederlandsche-Amerikaansche Autobanden-fabriek Vredestein ve městě Enschede. Goodrich vlastnila o něco více než 20% akcií. O rok později pan Schiff položil základní kámen závodu v Enschede. Růst společnosti se zrychlil v roce 1962, kdy došlo k fúzi se společností N.V. Rubberfabrieken Hevea v Raalte. V roce 1971 se celá společnost stala majetkem společnosti B.F. Goodrich a výrobky značky Vredestein si brzy našly cestu do 125 různých zemí.
Pod vlivem globalizace se značka Vredestein v 70. letech minulého století stále častěji zaměřovala na osobní automobily, zemědělství, průmysl a jízdní kola. Ropná krize v tomto období vyústila do mnoha fúzí v odvětví výroby pneumatik. V roce 1976 Nizozemsko převzalo 49% akcií společnosti Vredestein, a dvě procenta získala nadace Stichting tot Voortzetting van Vredestein (Nadace za zachování značky Vredestein). I když zbývajících 49% původně zůstalo ve vlastnictví společnosti B.F. Goodrich, později je převzala nadace za symbolickou částku.
Začátkem 90. let minulého století získali společnost od státu tři holandští investoři. V roce 1995 byl vypracován podrobný strategický plán vývoje výrobků, cenotvorby a distribuce prodeje, kterým společnost Vredestein měla řídit deset let.
Na základě toho došlo koncem 90. let minulého století k navázání jedinečné spolupráce s italským návrhářem Giorgettem Giugiarem. Giugiaro, jehož světový tisk zaměřený na automobilismus v roce 1999 prohlásil za návrháře století. Giugiaro je známý návrhy, jakými jsou Volkswagen Golf I, BMW M1, Maserati 3200 GT a Alfa Romeo Brera. Toto partnerství představovalo pro společnost Vredestein zcela nový krok ve vnímání značky, když pneumatiky nejvyšší kvality získaly jedinečný charakter od špičkového italského návrháře.
V roce 2009 došlo k akvizici společnosti Vredestein indickou společností Apollo Tyres Ltd a název společnosti se změnil na Apollo Vredestein BV. Hlavní část výroby se stále soustředí v Enschede a díky rozsáhlým investicím v minulých letech se výrobní kapacita v Nizozemsku neustále rozšiřuje.
V Enschede každoročně vyrobí přes šest milionů letních, zimních a celoročních pneumatik, jakož i celou řadu kvalitních pneumatik pro zemědělské stroje, které doplňují výrobu v Indii. Pneumatiky pro jízdní kola a průmyslové využití vyrábějí specializované východoasijské společnosti. Kromě toho se díky akvizici společností Apollo Tyres Ltd zlepšil přístup společnosti Vredestein na asijské a blízkovýchodní trhy.
Dnes společnost zaměstnává více než 1700 pracovníků a má velmi dobré postavení v Evropě, Spojených státech a v Kanadě s celkovým počtem 14 prodejních organizací v 18 zemích.